music

0861

music

0861

text

 

I love you

بیا پیش من بشین اشکمو ببین دستمو بگیر

بزار بهت بگم عاشقت شدم من فقط همین

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

چرا رفتی من میخوام باتو باشم

بهت گفتم میخوام بمونی همیشه

بهم گفتی نه دیگه دیره نمیشه

بیا تو دوباره دستا مونو بگیریم

به اسمون بگیم که تنها بشیم میمیریم

حالا که میخوای تو ازهم جداشیم

یک چیزی بگو تا باهم بد بشیم

جون منی عزیز و خوب منی میخوای بری دل اتیش بزنی

جون منی عزیز و خوب منی میخوای بری دلم بسوزونی

 هروقت که بودی کنارم حس میکردم تورو دارم      اما میدونم که حالا دیگه طاقت ندارم

سهمم ازاون چشمای خوشگل تو چیمیشه       میدونم باید برم اره واسه همیشه

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

چرا رفتی من میخوام باتو باشم

بهم گفتی نه دیگه دیره نمیشه

بهت گفتم میخوام بمونی همیشه

I lOVE YOU

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد