music

0861

music

0861

text

دیگه برو برو برو بدون نویخامت ترو برو برو برو نگو چرا فقط برو 

هواتو دارم میدونم تونیستی نگارم میخام پیداش کنم اون یک ستارست 

ستاره ی من کجایی در انتظارم بیای میدونم میدرخشی میدونم زیبایی 

تا تورو ببینم تواغوش میگیرم دستای پر مهرتو به هیشکی نمیدم 

همیشه میدونم بری تنها میمونم پس بگو میتونم اسمتو بدونم 

نکنه خورشید بتابه بری از پیشم ستاره میترسم دووم نیاره دلم تاشب دوباره 

پس بگو چیمیشه دیدیر بعدی کی میشه بیام باهم بریم اره واسه همیشه 

 

 

من اومدم سرقرار دیدمت تورو اون کنار فهمیدمم تنها نیستی یکیدیگه هم هست باهات 

شنیدم اونا میگفتن دوسش داشتی همیشه حالا که پیداش کردی برو واسه همیشه 

ولی دلم تنگ میشه برای روز اشنایی ولی چاره چی میدونم که تو خوشحالی 

سرتو بالا بگیر تاوقتی اونو داری وقتی هم منو دیدی بگو خیلی پلیدی 

برو خدا نگهدار این حرفو تو قلبت نگه دار دوست دارم همیشه برو به امید دیدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد