music

0861

music

0861

text

یک سلام عاشقانه سرنوشتمو عوض کرد یک سوال کودکانه منو از راه به در کرد 

توکه گفتی میری اخر نمیتونی بمونی پیشم اما حالا که تو رفتی من دارم دیوونه میشم 

با این که تو میخای بری با اینکه خیلی داقونی دلم میخاد بازو بگم دوست دارم دوست دارم 

شاید دلت باور کنه شاید بتونه سر کنه اینجا بمونی چند روزی دلم میخاد که بتونه 

من نمیتونم دوریتو تحملش کنم عزیز فقط میخام اینو بدونی خاسته ی این دل مریض 

سرتو بزار روشونم گونتو بمال روگونم میخام اینو بدونم که میخای پیشت بمونم 

حرفاتو بگو دونه به دونه بیا بریم باز به خونه اونجا فقط میتونه درمون کنه دل دیوونه 

دلم میخاد بیدار بشم ببینم همه قصه رو خاب دیدم نه تو میخای بری نه دیگه خواهشی دارم بمونی پیشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد